Is een HP Compaq 6710b een goede laptop??

Ik bedoel hiermee: heeft een goed besturingssysteem, gaat hij lang mee, dit soort details.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik raad het je niet aan om een HP laptop te kopen, ze gaan namelijk niet zo lang mee. De ventilators gaan heel snel kapot. Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik raad je aan om juist wel een HP te kopen.
Ik heb totaal geen ervaringen dat ze snel stuk gaan, maar juist dat ze altijd stuk gingen vanwege ouderdom.
En dat was pas na 7 jaar.

Als je een oude pc ziet, is dat ook heel vaak een compaq of een HP, en dat is al bewijs genoeg.

Verder heb ik even in google wat nagezocht over deze pc.
Er zit voor de lange termijn wel erg weinig RAM geheugen in en ook een kleine harde schijf voor de lange termijn.
Ik zou als je er lang mee wilt doen toch een iets krachtigere kopen.

Bijvoorbeeld bij dynabyte.nl heb je voor zachte prijsjes al behoorlijke goeie laptops.
Deze onderstaande heeft bijvoorbeeld al 4GB RAM ipv 1GB.
Bovendien bezorgd dynabyte gratis thuis, en als je liever komt ophalen en van goeie service wilt genieten kan je de pc ook ophalen bij verschillende filialen verspreid door heel Nederland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
goede laptop misschien ligt er aan waarvoor je hem gebruikt

accu duur:ligt eraan wat voor accu erin zit en wat je met de laptop doet.

besturingssysteem kan jezelf er ook op zetten denk dat het bij deze windows vista is(slecht vindt ik).

videokaart is slecht (shared memory).

processor hij is wel snel.

ram geheugen weinig er zit 1gb in denk dat je hem moet upgraden naar 2/4gb ram
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is een verouderd model. Als je deze tweedehands wilt aanschaffen loop je tegen beperkingen aan. Het werkgeheugen is minimaal, maar wellicht uit te breiden. Vista Business is weliswaar een leuk besturingssysteem , maar ook weer verouderd. Qua testen en eigen ervaring, ik heb hier een Compaq die nu 6 jaar oud is en nog prima is. Maar sommige gaan twee jaar mee en zijn dan defect. Als het mijn keuze zou zijn, nam ik een iets recentere en uitgebreide laptop met Windows 7.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het ligt iets gecompliceerder, de oudere =>6jaar hp waren echt goed, de laatset 3 jaar is het flut, niet kopen.
De LT die het langst meegaat en goed is, volgens recent onderzoek, zijn LT van Asus.