Mijn laptop Acer Aspire 5735-644G50Mn had een multi-touchpad, nu is ie een keer weggebracht voor reparatie en doet ie alleen nog maar als een gewone??

Hoe zit dit? ik kan 'm niet meer als multi-touchpad gebruiken.
Weet iemand hoe ik dit terug kan zetten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Driver probleem. Download de juiste driver voor je laptop.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik denk dat je dit moet hebben. http://www.synaptics.com/resources/drivers

Maar mischien zit ik fout.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Op de site van acer ( bij ondersteuning ) even de driver voor je touchpad downloaden. Succes