Is het mogelijk de muziek, die is opgenomen van de radio van een MP3 speler, op een cd in te branden?

Ik heb het geprobeerd via Windows Media Player; maar dat wil niet lukken. Ook heb ik het geprobeerd via Nero;
ook dat lukt niet. Kan het eigenlijk wel? Mijn besturingssysteem is Windows XP Home Edition.
Mijn MP3 speler is van het type MP3-300 van Transcend

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als het mp3 bestanden zijn kan dat. Download CDburnerXP en kies Audio-CD, zoek de bestanden op en klik op brand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat kan gewoon met Windows Media Player alsook met Nero. Zorg bij WMP dat je bij de instellingen (Branden/Brandopties) Audio CD hebt ingesteld (als je hem compatible wil hebben met ouderwetse CD-spelers).

Met Nero is het gewoon een kwestie van Audio-CD kiezen als je start. Als je MP3's wil branden moet je Data-CD branden kiezen.