Mijn broertje heeft op de pc geklooit en nu is de start balk met documenten internet start teken enz aan de boven kant hoe komt ie weer onder?

ik heb windows 7

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Met je muis ergens op een vrij plekje in die talkbalk gaan staan, indrukken en dan wegtrekken naar de kant waar je de taakbalk wel wilt hebben. Je kan dus gewoon de taakbalk verslepen als iedere andere windows applicatie. Wel kan het zijn dat het vergrendeld is, dan moet je eerst even met de rechtermuisknop er op klikken en dan het vinkje voor die vergrendeling uitzetten. Als de taakbalk op zijn plek staat, zou ik dat vinkje aanzetten en je broertje niks vertellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ga met je muis naar de startbalk (bovenin nu) Klik hem aan met je linker muisknop (vasthouden) en sleep hem naar beneden. Voila.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mocht bovenstaande niet lukken dan kun je ook op je rechtermuisknop in de taakbalk (daar waar hij nu staat) klikken en dan "eigenschappen" openen.
Op het tabblad "taakbalk" kun je dan de locatie aangeven waar je deze wil hebben staan en je kunt dan ook gelijk de taakbalk vergrendelen, dan kan je broertje het iets minder eenvoudig verkloten de volgende keer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In windows 7 is het een kwestie van "slepen". De taakbalk met de muis van bovenin je "bureaublad" slepen naar beneden op het "bureaublad".
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit geldt volgens mij ook voor XP, Vista en alle andere vorige versies van Windows.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In XP niet, maar de vraagsteller gebruikt windows 7. Meer informatie dan over zijn/haar besturingssysteem is op dit moment niet nodig.