Hoe maak je verborgen mappen zichtbaar in Windows 7?

Ik moet in een verborgen map zijn onder Windows 7...hoe maak ik die zichtbaar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ga in Windows Verkenner linksboven naar Organiseren - Map- en zoekopties. Op het tabblad Weergave vind je de juiste instellingen.
bamibal
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Open de weergave van de mappen met +E. Dan zie je in het menu "organiseren"; open die en kies "Map- en zoekopties". Kies de middelste tab "Weergave". Kies in "geavanceerde instellingen" "Verborgen bestanden, mappen en stations weergeven"en klik dan op "op mappen toepassen". Let op, dit is wel een gevaarlijke actie en je moet denk ik Administrator zijn.