Mijn bureaublad map is weg uit mijn documenten, nu werkt mijn bureaublad nietmeer goed wat moet ik doen?

Ik heb windows 7 ultimate.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Als bij mij mappen verdwenen zijn heb ik ze meestal, in plaats van aangeklikt, iets verschoven waardoor ze in een andere map terecht gekomen zijn :-)
Kijk eens in de naast gelegen mappen of hij daar niet in zit. Anders zou je met de zoekfunctie van Windows een kunnen kijken of je hem terug kan vinden.
Ook kan je kijken of er een herstelpunt bestaat van het moment voor de map verdween. Wellicht kan je hem daarmee terugzetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

via de zoekfunctie kijken of je de map kan terughalen en anders inderdaad een herstelpunt pakken van het moment dat alles nog goed was
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Systeemherstel heeft toch geen invloed op de documenten/bestanden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee, alleen systeembestanden en programma's worden er door beinvloed
capthavoc
12 jaar geleden
mijn documenten is wel een map die als systeem map wordt gezien onder je accountnaam dus het is wel aan ter raden dit toch te proberen.