Kunnen ios5 en jailbreak samen?

Ik heb een iPod touch 4g, maar ik wil graag ios5 op me iPod Zetten, kan dit? Want ik heb wel eens gehoort dat je met een jailbreak niet kan updaten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Er is alleen nog maar een Tethered Jailbreak mogelijk, het Chronic Dev Team is nu nog hard bezig met een Untethered Jailbreak, die zal binnenkort wel uitkomen. Ik raad je persoonlijk zelf aan om nog even te wachten op de Untethered Jailbreak. Als je hem toch wel wilt Jailbreaken kan dat via Redsnow en dan krijg je een Tethered Jailbreak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan hem wel updaten maar dan vergaan je jailbreak programma's! heb ik ook gehad namelijk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, als je hem gejailbreakt hebt, kun je hem niet updaten.

Als je dat wilt doen, moet je hem eerst herstellen en dan updaten.

Als je iOS 5 ook wilt jailbreaken, heb je, zoals hierboven staat, enkel een tethered jailbreak (dan kun je hem niet uitzetten, wanneer je dat wel doet, moet je hem opnieuw jailbreaken).
Wanneer een untethered uit is, kun je dat lezen op http://jailbrea.kr (ZONDER www.!)