Officieel heet het de 'Windows Sidebar', kijk maar bij het configuratiescherm.

Toegevoegd na 1 minuut:
Configuratiescherm->vormgeving aan persoonlijke voorkeur aanpassen->Eigenschappen van Windows Sidebar
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Welke van de 4 balken bedoel je?

En als je dat balkje bedoeld met die '+, <, >' dan kun je daaronder je gadgets plaatsen. Zoals de klok, datum, processor, Norton meldingen etc. Gewoon even op het plusje klikken en dan kun je de gadgets kiezen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
neej ik bedoe die gadets balk dat heeft een naam :S