In het Windows Startmenu zijn de letters sinds kort heel raar weergegeven, hoe komt dit en hoe krijg ik dit ongedaan?

Dit treed pas sinds eergister op, ik dacht dat het wel weer zou verdwijnen.
Hieronder vind u een afbeelding van het Startmenu.

Enige oorzaken/oplossingen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Zo te zien is het probleem met het klemmetje terug... ;)
http://www.goeievraag.nl/vraag/mis-beeldscherm-laptop-verhelpen-jaar.156114
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm... Dan zou ik het zo niet weten :).
Ik zou de service themes uitschakelen. Dat lost misschien de oorzaak niet op, maar wellicht wel het symptoon.
Win+R / services.msc / zoek naar Thema's o.i.d. en schakel het uit. Als je een eyecandy-liefhebber bent wellicht niet zo plezierig. Je PC wordt er wel weer ietsje sneller van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Succes!!