iphone 3g, kan daar iOS 5 op?

ik heb een iphone 3g, en ik vroeg me af of ik iOS5 op me iphone kon zetten. ik had ook gehoord dat een iphone 3g te zwak was voor een ios 5 ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Neen
Dit kan alleen op de IPhone 3GS, iPhone 4 en iPad 2. Ook de nieuwste iPod kan dit en natuurlijk de nieuwe iPhone !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

helaas gaat dat inderdaad niet wel op een iphone 3GS
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zal op een gegeven moment vast wel een slimme hacker zijn die hem port naar 3G.