hoe herstel ik m'n pictogrammen van mijn pc? (zie afbeelding)

bij de pictogrammen van powerpoint en word zijn weg. Hoe herstel ik dit zie afbeelding

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Afbeelding?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
was vergeten te zetten maar hij staat er nu:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat die blauw met witte pictogrammen die pictogrammen van word en powerpoint zouden moeten voorstellen?

Antwoorden (5)

Misschien heb je simpelweg de snelkoppelingen verwijderd, zoek het programma op bij 'alle programma's klik met de rechtermuisknop op het icoontje en op snelkoppeling maken of toevoegen aan bureaublad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of probeer eens bij eigenschappen-snelkoppeling en dan ander pictogram?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee lukt niet kijk 23 plaatje wat ik heb toegevoegd
Als er niets anders meer helpt probeer je gewoon systeemherstel en neem dan de meest recente datum.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je je prullenbak niet geleegd hebt, staan ze daar nog in, tenzij ze direct permanent verwijderd zijn.

Anders moet je ze programma voor programma terugzetten. Gewoon even opzoeken in het startmenu en dan met rechtermuisknop > kopiëren naar > Bureaublad (Snelkoppeling maken)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het verdwijnen van alle snelkoppelingen op het bureaublad wordt regelmatig veroorzaakt door een virus. Afgelopen weekend is dat virus bv verspreid via de sites van Wegener (kranten, o.a. Stentor en andere).
Vaak gecombineerd met meldingen dat de pc besmet is en een oproep om een programma te kopen dat het probleem oplost. Die programma's zijn dan onzin en bedoeld om je geld uit de zak te kloppen. Een goede virusscan is dan zinvol.
Als het mogelijk komt door bezoek an een kramtemsite afgelopen weekend kijk dan bij de link voor de oplossing.