Ik heb op mijn bureaublad een mapje staan met al mijn muziek, ik wil dus op Windos live movie maker muziek toevoegen maar dan pakt ie hem niet ?

Ik heb dus een mapje met muziek en als ik dan op Windows live movie maker een filmpje wil maken met muziek op de achtergrond en ik klik op het mapje en open hem dan dan staat er opeens niks in ? Dit gebeurt steeds als ik muziek wil toevoegen ui DAT mapje op Windows live movie maker wat nu ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

muziek kan op verschillende manieren opgeslagen worden en windows movie maker is vrij beperkt op dat gebied.
zelfs mp3 bestanden worden wel eens verkeerd weergegeven in movie maker.
met WAV bestanden heb ik nooit problemen.
om geluid of film bestanden om te zetten gebruik ik Format Factory (gratis)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Je zul even moeten kijken naar welke extensie er wordt gezocht. Je muziek staat waarschijnlijk met een andere extensie. De laatste letters dus achter de punt
12 jaar geleden
je zou die muziek ook kunnen om zetten naar mp3
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan ook een probleem van de 'gebruiker' zijn, misschien draait je movie maker als administrator? Zet eens wat bestanden in een c:\test folder en probeer het dan nog eens.