Ik heb de pre-beta van windows 8 op mijn pc gezet. Hoe krijg ik windows 7 weer terug met al mijn bestanden?

Ik heb geen goede back-up. Windows opnieuw installeren gaat niet, want dan ben ik al mijn bestanden kwijt. Kan ik het niet gewoon terugdraaien?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, ik ben bang van niet.
Je moet blij zijn dat je nog windows 7 erop kunt zetten,
want anders moet je windows 7 opnieuw kopen.
Wat betreft je bestanden zul je opnieuw moeten downloaden/kopen.
(Het klinkt een beetje hard maar zo bedoel ik het niet)

MVG SYDK
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Het is inderdaad niet mogelijk om dit terug te draaien, dit wordt ook op de download pagina aangegeven, "You can't uninstall the Windows Developer Preview. To reinstall your previous operating system, you must have restore or installation media." Kortom, zonder een image van jouw vorige installatie ben je alles kwijt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem aan dat je pc nog wel start en werkt. Zo ja hang dan een USB schijf aan de pc en zet via de verkenner alle bestanden over die je wilt bewaren. Denk ook aan email bestanden en adresboeken.
Daarna Windows 7 vers installeren, alle drivers downloaden en installeren en dan de bestanden terugzetten.
Maak dan meteen een goede backup!!!