Ik kan een link in veilige modus niet openen, wat moet ik doen?

Ik heb een Windows Vista opgestart in veilige modus.
Toen ging ik naar:

start>configuratiescherm>gebruikersaccount

Maar nu kan ik niet klikken op "een andere account beheren"
Dit heb ik nodig omdat als ik probeer in te loggen de gewone modus de pc de volgende fout aangeeft:

"De service User Profile-Service verhindert het aanmelden. Gebruikersprofiel kan niet worden geladen."

Dat probeer ik nu op te lossen door een nieuw account aan te maken, wat simpelweg niet lukt omdat ik "Een andere account beheren" niet kan aanklikken.
Misschien kent iemand een alternatieve manier om bij dit scherm te komen?

Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk plaatje trouwens :p

Antwoorden (2)

Ik hoop dat je engels een beetje goed is :-)

http://answers.microsoft.com/nl-nl/windows/forum/windows_vista-desktop/de-service-user-profile-service-verhindert-het/59860c46-cb65-45ad-b248-fde2e8099178

bovenstaande link heeft mij eerder geholpen. Halverwege de pagina staat een link naar de support van microsoft met de ( voor mij) werkende oplossing.

Suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit heb ik al gelezen, maar het werkt dus niet omdat ik "een andere account beheren" niet kan aanklikken.
In de veilige modus werkt maar heel weinig en is enkel bedoeld om de computer op te starten, een virusprogramma te laten draaien en een systeemherstel uit te voeren.

Deze modus moet er voor zorgen dat dat bestanden en programma's op een computer, indien deze besmet is met een virus, niet verder besmet kunnen raken en bij programma problemen de computer toch op te starten en de problemen op te lossen.

Als de problemen opgelost zijn dient de computer opnieuw gestart te worden (gebeurd automatisch na systeemherstel) en kan men deze weer volledig gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat weet ik, maar bedankt.