kan ik het land op mijn computer veranderen?

ik heb even een vraagje, ik woon momenteel in italie maar ik wil graag nederlandse programma's terug kijken op internet (bv. op rtl XL)
maar als ik op een video klik van zo'n site krijg ik een berichtje dat het video materiaal niet kan worden afgespeeld in italie.waar staat het dat ik in italie woon ? en kan ik dit veranderen om nederlandse programma's weer te kunnen kijken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.9K

Antwoorden (2)

Dat kan als je een nederlandse proxy server gebruikt. Je land wordt namelijk bepaald door het IP adres en niet door de instellingen van de pc.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het probleem met de webproxies is dat flash totaal niet meer werkt, waardoor je die media players die uitzending gemist e.d gebruiken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En hoe stel je dat in, en waar vindt je Nederlandse proxy servers?
probeer in te loggen via hidemyass.com
je IP nummer geeft aan dat je in Italie zit zodat de programma's niet doorkomen
Bronnen: