Wat is nou de toegevoegde waarde van een tablet ten opzichte van een ipod/pc/laptop?

Je kunt er minder mee dan een pc en je kunt hem net zoals een laptop meenemen. Maar wat onderscheid een tablet nou van bovengenoemde, want dat is mij totaal niet duidelijk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat is er niet echt. Het is meer een ''hebbeding''
Maar er zijn toch wel een paar voordelen. Er zit vaak standaard 3G in. Zodat je over makkelijk internet hebt. Maar ja, dat kan je ook op een laptop krijgen. Verder is het iets portabeler dan een laptop.

Ik vind het toch ook vreemd dat het zo succesvol is. Vooral omdat bijvoorbeeld een Ipad nog een stuk duurder is dan een gemiddelde laptop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is wel een leuk hebbedingetje, maar ik heb er geen 400-600 euro voor over om op een uitvergrote iPod te typen. Bedankt voor je antwoord.