Wederom, wij gaan jou school opdrachten niet maken. Gemeld.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De productiviteit gaat aanzienlijk omlaag, kijk maar naar al die mensen die eigenlijk hard voor de baas zouden moeten werken, maar allemaal vragen aan het stellen en beantwoorden zijn op goeievragen.nl...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Wat lamlul zegt. Ik heb uw conrector op de hoogte gebracht!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Voor de meeste bedrijven m.n. in de zakelijke dienstverlening is de impact heel erg groot omdat een deel van de bedrijfsprocessen het "internet" nodig heeft om te kunnen functioneren, denk maar eens aan internetbankieren, pinautomaten e.d.

Verder hebben vele bedrijven informatie nodig van andere bedrijven (bijvoorbeeld voor het bestellen van nieuwe voorraden) deze processen gaan steeds vaker via het internet en bijna altijd indien dit geautomatiseerd is.

In mijn opinie is het internet vrijwel niet meer los te koppelen van bedrijfsprocessen en dus van bedrijven.

Dat nog los van email, en de website die de meeste bedrijven wel hebben.

Overigens worden bedrijven gemiddeld gezien steeds efficienter, mede dankzij het internet want de gemiddelde productiviteit van de werkzame bevolking stijgt nog steeds, in Nederland ligt de productiviteit zelfs erg hoog in vergelijking met andere landen zoals Frankrijk en de Verenigde Staten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Trouwens alle bedrijven zijn verplicht hun belastingaangifte electronisch in te dienen! via "het internet" dus.