ik heb een vraag ivm de laptop en webcam hoe ik bijvbeeld webcam voor 2 site tergelijker tijd kan gebruikeneen soort van splitprogramma

ik heb een webcam en voor op 2site s tergelijker tijd die te gebruiken heb ik een soort splitter nodig dat kan je ergens downloaden maar ik vind niet waar of welke wie kan me hiermee helpen ik ben iets aan het maken voor beveilegheidscamera s vandaar maar zou hetzelfde beeld op 2verschillende programma s moeten kunnen zien

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Met streaming kan dat, maar één webcam door twee programma's laten beheren kan niet... Er kan er maar één de eigenaar zijn in windows... Met straming kan dat wel...
Je stuurt het uit en elke programma dat ervoor geschikt is kan het ophalen...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja maar kijk vroeger had ik op pc 1webcam en die kon ik gebruiken ter gelijker tijd op skype en op msn beiden aanzetten en afspelen zonder zo een splitter gaat dat namelijk niet maar vind nergens de site voor te downloaden nietmeer terug van zo een splitter voor dit te kunnen doen deze link zoek ik dus
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
goed geantwoord maar daar was ik nog geen stap verder mee eigelijk want dit wist ik zelf ook heb het zelf gevonden heb www.splitcam.com gedownload en nu kan ik via windows wel op verschillende site s cammen

Andere antwoorden (1)

Schaf je webcam af en koop een IP-camera. Die zijn wat duurder, maar best te betalen vandaag de dag. Daarmee los je je probleem makkelijk op.
AWM