Hoe zet je pc terug op de fabriekinstellingen?

Heb een asus laptop met windows 7 en wil m graag terug naar de fabrieksinstellingen zetten maar weet niet hoe.
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

als je pc vooraf geïnstalleerd is, kun je tijdens het opstarten op F11 drukken, dan kom je op het recovery menu, en nu kun je je pc terug op fabrieksinstellingen zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt hem formateren maar dan moet je ook windows 7 er opnieuw opzetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het hebt gemaakt zou je de recovery-cd kunnen gebruiken. Zo niet, dan moet je de harde schijf formatteren. Let wel op, bij een defragmentatie werkt de pc niet meer tot je er nieuwe windows/mac/linux software opzet door hem op te starten vanaf de cd in plaats van de harde schijf.