kan ik windows 2000 pro sp4 instaleren op een windows ME?

ik heb een HP computer met 64mb ram-geheugen, 20gb harde schijf, en een processor van 800mhz.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

ik zou er iets meer geheugen in zetten 64 mb is echt te wienig
maar het kan zeker .
Er is vast wel ergens een stripje geheugen van 256 mb te krijgen ?
maar 512 mb is mooier
je kan er redelijk mee internetten en zelf video als je videokaartje redelijk is
32 mb???
gebruik firefox want IE6 wordt overal gehinderd
meer mag je er niet van verwachten
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
DANKJE! je hebt helemaal gelijk.. ik heb 'm toch geinstalleerd en firefox werkt met bijna alles! wel jammer dat ik moeilijk youtube filmpjes kan kijken... ik moet 'm eerst op 240p zetten en dan doet ie het bijna redelijk -_-