Kan mijn iPod ook op ios 4.2.2 draaien en hoger?

Ik heb een iPod touch 2g.
Hij draait nu op 4.2.1 (de laatste ios voor de iPod 2g).
Is er een download waarmee je je iPod toch kunt updaten naar de volgende ios'en.
En mijn iPod is gejailbreakt!!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja, je moet hem alleen eerst herstellen voor je hem kan updaten, vanwege de jailbreak.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee dat zal niet lukken, soms komen nieuwe features van een software update wel in de cydia store waardoor je ze toch kunt gebruiken ook al kun je niet updaten.

Toegevoegd na 2 minuten:
Je zult nog wel in 4.x kunnen updaten, maar naar 5.x zal in de toekomst niet lukken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan het iets duidelijker want je voorganger zei dat het wel kan