Hoe kan ik dit macbook scherm maken?

Had me laptop gewoon dicht gedaan. Toen ik hem weer open deed zag allemaal rara dingen in het scherm zoals je op de foto ziet daarna krijg ik een blauw scherm waarbij hij vastloopt het sxherm is dus niet kapot! Alleen hoe kan ik dit oplosse? Heb dit al vaker meegemaakt alleen toen gin het weg omdat me batterij er even uithaalde

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
capthavoc
12 jaar geleden
Denk dat je het op die manier op te lossen is als je scherm tijdens de foutmeldingen er wel goed uit ziet dan moet het zo te repareren zijn wees blij een echte reparatie kost je handenvol geld als je net verzekerd bent bij apple
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goede vraag! van mij, door de foto's is het namelijk een stuk duidelijker. Succes met je vraag!

Het beste antwoord

Als het goed is heb je toen je je Mac kocht er een paar cd's bij gekregen met daar het programma op
Die gewoon weer installeren op je Mac moet werken

Groetjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je in de buurt van een Apple winkel zit moet je daar gewoon even langsgaan. Dit soort kleine foutjes verhelpen ze graag voor je.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mac herinstalleren