hoe kan je met je toetsenbord aanhalingstekens maken? het is me al vaker uitgelegd maar ik vergeet het steeds.

ik vergeet steeds hoe je aanhalingstekens met je toetsenbord moet maken, kan iemand het uitleggen?

Toegevoegd na 6 minuten:
bedankt allebei!

Toegevoegd na 7 minuten:
welke is nou de goede?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
42.9K

Het beste antwoord

De shift toets indrukken, in combinatie met de ' toets.

Als je dan een spatie erbij doet, dan krijg je de aanhalingstekens. Je Vaak kun je er ook gewoon een letter achteraan typen, maar dat werkt niet altijd, omdat de letters waar puntjes op kunnen dan verschijnen.

Toegevoegd na 7 minuten:
Enkele aanhalingstekens is gewoon op de ' toets (links van de enter toets), gevolgd door een spatie, en de dubbele aanhalingstekens (quotes) dat is de shifttoets in combinatie met de ' toets (wederom gevolgd door een spatie).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je drukt op de shift & de toest met / er op (rechts onder).

Toegevoegd na 1 minuut:
sorry, aanhalingstekens, die zit linksboven naast de 1: `, of rechts naast de enter '