Hoe krijg je Mac OS op Windows 7?

Ik zou graag Mac OS op mijn Windows 7 willen, is dat mogelijk? Zo ja, hoe? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Ja dat is mogelijk via 2 opties. Bijoorbeeld vmware dat is een programma in windows waar je gewoon mac osx op installeert of je maakt van je pc een hackintosh dit kan niet op elke pc maar moet je gewoon je merk + versie + hackintosh intypen op Google en dan zie je wel wat tutorials alleen als ik jou was zou ik met vmware beginnen en daarna kan je altijd een hackintosh maken! Heel veel succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan wel met hackintosh maar dat vergt behoorlijk veel kennis en ook sommige hardware zal er niet mee werken
En je kunt het zeker al niet updaten.
Dus begin hier maar niet aan als je van je pc afhankelijk bent want het vergt
als je een redelijk goeie intel core pc overhebt als reservespeeltje veel succes
vmware is denk ik je beste optie. ook voor de veiligheid van je windows partitie
Al ken ik dat proggie persoonlijk niet
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik betwijfel of vmware op een windows host in staat is om OS-X te draaien. Geloof dat daar nogal wat over te doen is.
capthavoc
12 jaar geleden
het is sowieso een klereklus om het er op te krijgen en stabiel draaien ? ik vrees van niet
Je moet dan ook een BOOTCAMP maken dat je kan kiezen uit bijde OS