Ik heb volgens mij heel het programma van geluidskaart verwijderd. en heb al vanalles geprobeerd. wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

je kan naar de site gaan van het merk van je geluidskaart, vaak kun je daar het programma downloaden. Ook kun je naar de site van het merk van je computer gaan daar staan ook, vaak volledige downloads voor je geluidskaart/ videokaart etc, dit is natuurlijk niet zo als je zelf je computer samensgestelt heb
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk eerst eens onder apparatenbeheer of je de geluidkaart nog ziet en of er of een kruisje of een vraagteken ziet ?
als er ene kruisje staat dan is ie gewoon uitgeschakeld
als je een vraagteken ziet zijn de drivers weg
capthavoc