Hoe moet ik mijn Acer laptop naar fabriekinstellingen zetten?

Ik heb al ongeveer 3 jaar deze laptop en niet alles doet het geweldig, Hoe kan ik mijn Acer aspire zonder cd's resetten? (al gezocht naar cd's , niet kunnen vinden)
wat info;
-windows 7
-iets mis met de BIOS.

alvast bedankt!
vragen kunnen nog beantwoord worden, als je het niet snapt ik ben niet geweldig in uitleggen haha

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K

Antwoorden (1)

Bij het opstarten van de computer, zal je even herhaaldelijk op F8 moeten drukken (voordat het Windows-laadscherm verschijnt). Je zult dan een menu te zien krijgen. Als het goed is zal je een herstel c.q. recover optie bovenin te zien moeten krijgen. Zo niet, dan is het niet mogelijk om de fabrieksinstellingen te resetten zonder CD/DVD's.

Eventueel zijn deze DVD's vaak wel te bestellen bij de leverancier of bij Acer direct.

Je zegt dat je BIOS problemen hebt, je zou een BIOS update kunnen uitvoeren. Als je naar de website van Acer gaat en bij product en ondersteuning gaat kijken, kan je zoeken op je type laptop. Je zult er dan vast en zeker wel een BIOS update (lees: firmware) tussen kunnen vinden. Download deze en voer deze uit. Lees GOED de instructies.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alles gaat goed! maar nu kom ik bij het scherm dat ik als lokale gebruiker moet inloggen voor toegang tot herstelopties, maar hoe kom ik daaraan?