HELP!! Hoe zet ik mijn laptop TOSHIBA Satellite weer aan?

Weet iemand mieschien wat ik moet doen om mijn laptop weer te kunnen gebruiken. Bij het afsluiten ston erop: updates configureren: fase 3 van 3 - 0% voltooid. Schakel de computer niet uit. En heb het ook biet uitgeschakkeld, bleef hele nacht doorgaan zo. Ik zette hem daarna zelf uit, en probeer het weer aan te zetten maar komt steeds die woordeb op het schern van updates en hij gaat niet verder. Wat moet ik nu doen. Het is al dagen zo. Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.3K

Antwoorden (4)

Ga even naar de winkel waar je hem hebt gekocht, daar helpen ze je meestal wel ;) success!
X van mij
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens tijdens het opstarten op F2 of F5 of F8 in tijdens het opstarten.
Dan kan je vaak een doorstart maken....
En anders de Herstel DVD's er in stoppen.

Het kan zijn dat je moederboard, kapot is...
Had ik ook met de toshiba satelite en toen gebeurde er het zelfde als wat jij hier beschrijft...

Je kan ook ff het service nr van toshiba bellen
die kunnen je goed helpen.

Sterkte
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt, voor je reactie. Heb geprobeer al van alles, maar denk dat het nu tijd wordt om de service te bellen. Thx. Groetjes
probeer hem op te starten in veilige modus ?
druk op f8 tijdens het opstarten
en dan kiezen voor veilige modus
wat je ook mag proberen is laatst bekende werkende setting maar ik ga er niet vanuit dat dat niet werkt
met systeemherstel kun je hem dan terug zetten naar de dag voordat de update binnen kwam
en daarna opnieuw de update proberen te installeren
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi, bedankt voor je reactie. Heb geprobeerd doet t niet. Groetjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veilige modus zou ook mijn suggestie zijn. Kun je aangeven wat precies niet werkt? Kom je niet in de veilige modus?
capthavoc
12 jaar geleden
om in veilige modus te komen is soms erg lastig je heb er sosm maar en paar seconden voor
je moet echt op f8 drukken op het moment dat je nog geen windows logo in beeld ziet maar de bios letters
maar inderdaad als je zegt wat er wel gebeurd
dan kunnen we je verder helpen
Je kunt het beste even opstarten en dan tijdens het opstarten (voordat het Windows laadscherm komt) herhaaldelijk op F8 drukken. Je zult dan een menu met opties krijgen. Hopelijk staat er een optie "Herstellen" bij. Die moet je dan gebruiken. Probeer opstart probleemoplossing te draaien.

Lukt dat niet? Ga dan even terug naar de winkel...