Wat moet ik doen als de tekens van mijn netbook het niet goed doen?

Ik heb een paar dagen geleden mijn netbook ontvangen. Maar nu doen de tekens op het toetsenbord het niet, als ik bv. een streepje wil, dan komt er een ander teken, en zo moet ik zoeken waar alles is. Kan iemand me vertellen hoe ik dit kan veranderen? Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Komt me bekend voor. Heb je NUM-lock instaan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vorige week nog beantwoord :) Link in de Bron Bronnen:
- http://www.goeievraag.nl/vraag/apestaartje-toets.217064

Antwoorden (2)

Waarschijnlijk is de toetsenbord indeling in windows verkeerd ingesteld. Dat kun je verhelpen met de toetsencombinatie ctrl+shift
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ctrl + shift. Dat is de snelle oplossing.

Je moet bij je taal instellingen de toetsenbord taal instellen op Nederlands met een Engels (internationaal) toetsenbord. Dan is het voor altijd opgelost.