hoe importeer je een afspeelijst van windows media player naar itunes?

ik heb een afspeellijst in window media speler en die wil ik naar itunes verplaatsen zodat het op mijn ipod kan hoe moet dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Antwoorden (1)

open iTunes

klik Bestand -> Bestand aan bibliotheek toevoegen...
of Bestand -> Map aan bibliotheek toevoegen...

dan komt je muziek in je iTunes bibliotheek te staan, vervolgens kun je het dan met je iPod synchroniseren.