Nero recode is een fout tegen gekomen en kan niet doorgaan. Ongeldige bestandsnaam.

Wat is er aan de hand als je deze melding krijgt.
Al de films worden in dezelfde map opgeslagen. De ene film is wel te branden en de andere film niet en wordt deze melding weergegeven. Alle bestanden zijn video TS bestanden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

De melding ongeldige bestandsnaam geeft aan dat de naam waarmee je het bestand wegschrijft of de naam van het te branden bestand niet goed is. Waarschijnlijk zitten er tekens in die niet mogen, zoals spaties, slashes en backslashes. alleen underscores en midden-streepjes in de naam mogen, voor de rest moet alles aan elkaar staan.