Dan heb je em 32bit geïnstalleerd! Die ziet max 3,25GB.
Dus 64bit installeren!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar waar is de overige 1,25 GB dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Per applicatie kan ie max 2 gb toewijzen! Dat geeft ie dus ook aan in Windows. Er is een switch te vinden voor Windows 32bit die je kunt instellen in je msconfig, zodat het de volle 3,25gb kan benutten. Maar ik raad je aan Windows 64 bit te installeren!

Andere antwoorden (1)

Kan zijn dat je geheugen modules niet helemaal lekker werken. Een makkelijke test is om even van een Ubuntu Life cd of usb te booten (Google maar even) en dan te kijken hoeveel Linux aangeeft. Is dit gelijk, dan ligt het aan je hardware en zou je bv de modules eens in volgorde kunnen veranderen, schoonmaken etc. Geeft Linux wel 8gb dan logt het aan win7.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In OS X, onder activiteitenweergave heb ik wel 8 GB. (7,8)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vanwaar die minnetjes nu weer?
Ok: werk je met een mac en zo ja, gebruik je dan bootcamp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vanwaar die minnetjes nu weer?
Ok: werk je met een mac en zo ja, gebruik je dan bootcamp of draai je win7 virtueel (vmware, virtualbox,parallels etc)?