Welk bestand leidt naar Windows Taakbeheer?

Ik wil een bestand creëeren wat een snelkoppeling is naar Windows Taakbeheer. Ik wil niet CTRL.. of rechtermuisknop Taskbar doen, maar een bestand kunnen openen.

Dus waarheen moet ik de snelkoppeling leiden om Taakbeheer te openen? Als het kan, dan gelijk 't tabje: Processen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kunt een snelkoppeling maken naar taskmgr.exe.
Dit programma heeft helaas geen command line parameters, dus je kunt niet beïnvloeden welke tab er geopend wordt.

Toegevoegd na 24 seconden:
Een pad is niet nodig.
bamibal
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Helaas is ,wat U wenst niet mogelijk zoals U het omschrijft. Een hele bekende sneltoetscombinatie om het Taakbeheer snel te openen is :

Ctrl+Shift+Esc.

Nu begint Taakbeheer met Algemeen,met er vlak naast Processen.

Groet:Zoekertje