Meestal "steekt" er dan een antenne uit...de meeste PC's hebben dit niet standaard.. laptops daarintegen wel...

Dus als het een desktop is zou er een antenne uit moeten steken....

Mocht je er toch 1 in hebben zitten met interne antenne's (zoals bij een Mac bijvoorbeeld) dan zul je zien dat er gemeld wordt dat er draadloze netwerken zijn gevonden.

Je zou onder apparaat beheer kunnen kijken wat voor netwerk kaarten zijn geinstalleerd (rechtermuis op Deze Computer, eigenschappen, dan tabblad hardware)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als de PC geen drivers heeft voor de netwerkkaart, dan zal ie ook geen draadloos netwerk vinden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarom zei ik ook: Je zou onder apparaat beheer kunnen kijken wat voor netwerk kaarten zijn geinstalleerd

Andere antwoorden (1)

dit kan bij de computer specificaties worden aangegeven.

tevens kan je ook naar je type netwerkkaart kijken deze invoeren in google en de specificaties bekijken van de videokaart zelf. hierbij staat ook of deze geschikt is.

is dit lastig ga met je computer naar de winkel en vraag of de verkoper dit voor je kan bekijken.

deze hebben dit binnen no time door!!
en kost niets om ze te laten kijken!!

succes