Hoe krijg ik mijn bureaublad op mijn hele scherm?

Ik heb nu een foto gevonden van (1024x1024). Maar hij is niet helemaal full screen. De zijkanten zijn zwart Hoe kan ik voor zorgen dat hij wel helemaal op mijn beeldscherm komt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.2K

Antwoorden (3)

Je hebt een vierkante foto en een rechthoekig scherm, je kan bij Windows de foto aan laten passen aan het scherm maar dan raakt hij helemaal vervormd en dat wil je ook niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zal de foto even bijkunnen snijden in het formaat van je beeldscherm. Het formaat is nu 1:1 (1024:1024) maar je zal hem bij moeten snijden 16:9 (1024:576) of 16:10 (1024:640). Je zou dit in paint kunnen doen of met een ander fotobewerkings programma.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bedenk natuurlijk wel goed hoe je gaat bijsnijden je kan de onder of bovenkant wegsnijden of precies het midden of een deel boven en een deel onder wegsnijden.

Toegevoegd na 4 minuten:
Bij windows 7 kan je het ook laten doen, rechtermuisklik bureaublad achtergrond>persoonlijke instellingen>bureabladachtergrond. Linksonder staat een dropdownmenu met mogelijkheden kies aanpassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij zo: klik met rechter muisknop ergens op het bureaublad> ga naar: istellingen > verschuif in de beeldschermresolutie zodanig dat de vorm gelijk is aan de vorm van het scherm ok
Kan ook soms : een van de knopjes onder het scherm past dhet scherm automatisch aan.

Toegevoegd na 50 seconden:
instellingen