Wat kan ik doen om vista thema terug te krijgen

Onlangs is er iets in mijn systeem gewijzigd, weet niet wat. En daardoor ben ik ineens van mijn windows vista thema naar het windows 98 thema gegaan. Hoe zet ik dit terug. Computer heeft dit altijd kunnen dragen, en ik word gek van windows 98. Systeemherstel heeft niet geholpen. En als ik mijn vraag naar microsoft stuur krijg ik ook geen hulp.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Op het bureaublad op een lege plek (dus niet op een icoontje) op je rechtermuisknop klikken en 'aan persoonlijke voorkeuren aanpassen' of iets in die trant. Daar kun je het thema aanpassen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat heb ik natuurlijk al geprobeerd. Kheb ook wel wat verstand van computers  maar daar kan het dus niet meer
Pieter2011
12 jaar geleden
Ook niet via Configuratiescherm > Persoonlijke instellingen > Thema?
Theme support aanzetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe doe ik dat
even de backup cd draaien.
en anders even alles opnieuw installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijken of er nergens veilige modus of iets wat daar op lijkt aanstaat .. Anders effe via configuratiescherm proberen.. kijk ook of er geen programma's aanstaam die bepaalde processen uitschakelen om zo RAM geheugen te besparen en als je alles al hebt geprobeerd en niks werkt dan zou ik PC herstel doen