Mac Mini upgraden. Hoe doe je dat?

De Mac Mini draait op Mac OS X 10.3.9.

Ik krijg het niet voor elkaar om youtubefilmpjes te bekijken, hyves te openen in een normaal beeld (krijg een soort van 2 beelden over elkaar) en spelletjeje als Farmarama te doen.
Kan het iets te maken hebben met een flashplayer? Welke soort, welke versie? Ik wordt er gek van! Heb verschillende dingen gedownload maar niets lijkt te werken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Beste Jos,

Info:
Dit heb ik ook nog gevonden voor de miniMac G4

http://www.apple.com/support/macmini/

Screenshot van Mactracker:

Groetjes van naamgenoot
Jos

Toegevoegd na 1 uur:
Maximum Systeem is OSX10.5.8
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha Jos, dank je wel, weet alleen niet wat ik er mee moet. je hebt hier te maken met een echte digibeet hoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoi Jos (naamgenoot) Geeft helemaal niets....`dat was ik in den beginne ook!
Ik ben met vallen en opstaan wel een beetje wijzer geworden.
Toch met Mac computers valt het best mee, ze zijn heel mens
vriendelijk en betrouwbaar.
Heus je miniMac draait binnenkort.
Ik zal je de benodigde install disks voor OSX10.4 en OSX10.5 opsturen, met een gebruiks handleiding. Wil je even je adres mailen? Groetjes,
j OSX
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deze man is geweldig! Geheel belangeloos heeft hij de moeite genomen om me te helpen. Het uis gelukt! Mijn Mac Mini draait goed. Dank je wel naamgenoot!

Andere antwoorden (2)

Gek worden van iets dat je op een Mac niet voor elkaar kunt krijgen is zeer ongebruikelijk ;-)
Het best kan je in dit geval even wenden tot een Mac-forum. Zij kunnen je vast wel verder helpen. Zeker weten dat jouw probleem een kleinigheid blijkt te zijn.
http://macwereld.nl/forum/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou als ik jou was proberen te upgraden naar Tiger (10.4) of Leopard (10.5)

De software die er is wordt niet meer voor Panter gemaakt, zelfs Tiger verdwijnt al.. de goede oude G processoren worden ook al minder en minder ondersteund....

Dit ligt zeker aan je Flash Player..
Flash Player 10 is er NIET voor Panther, je zit dus vast aan 9
Veel sites laten flash player 9 niet meer toe, script die voor player 10 zijn gemaakt doen het niet of slecht op player 9

Ik zou echt gaan denken om te upgraden naar minimaal Tiger....

Wat is het voor een Mini? is het een G4?
Ik ben zelf ook al jaren mac gebruiker :)