Is het mogelijk de taal van windows 7 premium te veranderen?

Ik koop een nieuwe laptop op marktplaats. Blijkt windows in het italiaans te zijn. En ik kan de verkoper niet meer bereiken.

Ik weet dat je Ultimate moet hebben om de taal te veranderen maar is er écht geen manier voor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

ja dat kan met visalizator
deze kan vista maar ook windows 7 talen veranderen
lees wel goed de instructies!

Toegevoegd na 1 minuut:
2de link is de nederlandse vertaling van die site makkelijker denk ik
capthavoc
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wou precies hetzelfde antwoorden ;) mooi programma dat
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed antwoord. Maar het is niet goed genoeg. Ik heb nog steeds lunedi in plaats van maandag staan enzo :D Ik ga gewoon lekker opnieuw installeren.
Onder windows update in Windows 7 kun je taalpakketten installeren.. deze zorgen ervoor dat het hele besturings systeem een "andere taal spreekt"
zo heb ik ook eens een nederlandse windows 7 in het engels gezet... gewoon omdat ik persoonlijk vind dat een besturings systeem in het engels klopt.. de vertalingen die soms gebruikt worden zijn om van te lachen...

Geen andere software nodig, gewoon onder windows updates zoeken ( zal ff puzzelen worden in het italiaans, maar de schermen zijn allemaal hetzelfde, ongeacht de taal..
** Let wel, dit kan alleen voor Windows 7 Ultimate! **

Toegevoegd na 1 minuut:
Hmm, beetje over heen gelezen dat je Home Premium hebt, sorry.. wellicht kun je hem opnieuw installeren? sorry hiervoor..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, ja is goed. Ik ga gewoon windows 7 NL erop zeten.