Je kan de mp3 kopieren en plakken in de map "opstarten". Gewoon via de Verkenner.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bamibal
12 jaar geleden
+ Inderdaad de makkelijkste manier.

Andere antwoorden (4)

Ja hoor, het opstart geluid van Windows vervangen door een MP3 of wav bestandje van de muziek die je wilt horen.

Toegevoegd na 2 minuten:
Start- configuratiescherm -> Geluid -> tabblad geluiden -> in de lijst zoeken naar Windows aanmelden (of starten), dan bladeren en jouw geluidsbestand daar selecteren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is wel mogelijk denk ik dan moet je het liedje in het opstart register doen. Dit kan je redelijk makkelijk via ccleaner en dan via opties dacht ik en dan staat er dacht ik ergens een tab blad met: opstarten of iets dergelijks. Voeg daar je muziekje bij en test het eens!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dit behoort zeker dat een van de willekeurige mogelijkheden! Je kan dit doen door bij configuratiescherm naar hardware en geluiden te gaan, hier kan je een geluid(muziek) kiezen bij bijvoorbeeld het aanmelden van windows. Je moet het desbetreffende nummer (bijvoorbeeld: gogo yellowscreen) wel converteren naar .wav, anders zal deze niet worden afgespeeld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is zeker mogelijk, genoeg opties al gegeven in alle antwoorden boven mij... maar waarom niet andersom? waarom haal je niet al je opstart geluiden weg? daardoor start je pc sneller...

Als je een MP3 als opstart geluid zet zal het aanzienlijk langer duren voordat jij je bureau blad ziet...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je de mp3 in de map opstarten zet, opent hij deze pas nadat de computer is opgestart en niet tijdens het opstarten. Het zal in die situatie dus geen invloed hebben op de snelheid van opstarten.
Je hebt wel gelijk als je de mp3 als opstartgeluid instelt (waarvoor je dan idd een wav nodig hebt ipv een mp3).