Hoe voeg ik iets toe bij Menu start ( Niet de programma lijst)

- Dit betreft Windows 7 Ultimate -

Als je op de Windows knop drukt, dan opent start. Dan heb je Links een programmalijst, en in de rechterkolom (meestal)
Gebruiker
Documenten
Afbeeldingen
Computer
Configuratiescherm
etc.etc.etc..

In die rechterkolom, onder Afbeeldingen, maar boven Computer, wil ik mijn eigen mappen plaatsen.
Dan zou je dus krijgen
Gebruiker
Documenten
Afbeeldingen
Mijnmap1
Mijnmap2
Computer
Configuratiescherm

Is dit mogelijk, en hoe? :)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik heb het even uitgezocht. In de afbeelding staat denk ik voldoende informatie om achter je daadwerkelijke oplossing te komen.

Suc6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, dit werkt helaas niet. Hiermee kan ik alleen de onderdelen Afbeeldingen, Videos, Gebruiker, Documenten doen weergeven of verbergen. Ik wil juist mijn eigen mappen bijvoorbeeld C:\Program Files\ onder de naam Program Files in dat menu toevoegen.
Aldus
Gebruiker
Documenten
Muziek
Afbeeldingen
Program Files
Deze Computer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan bijna zoals jij dat wilt. Ik het de favorieten er aan toegevoegd en dan de snelkoppeling als favoriet inregelen. Werkt prima.
Je kan je eigen mapper er gewoon naar toe slepen.
Dus met de muis op de map staan die je daar wilt hebben, muisknop ingedrukt houden, naar menu start gaan, wachten totdat dit uitklapt. Je muis nu op de positie houden waar je de map wilt hebben. Muisknop loslaten.
Klaar