Hoe zet je de automatische kantel optie op de iPhone 4 uit?

Als ik in bed lig en de iPhone schuin houdt draait het beeldscherm. Kan je dat even tijdelijk uitzetten voor de pagina die je bekijkt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.8K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie vraag! Ik dacht dat dat niet kon! Weer wat geleerd!

Het beste antwoord

2x op de home button drukken en dan 1x naar rechts schuiven en dan de knop met het symbool, zie afbeelding
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Op die van mij zit er boven het geluid knopje (zijkant) als je die schuift dan blokkeert hij het
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Twee keer snel achter elkaar op de ronde knop drukken. Dan komt je er een menu en dan de meest linker knop (eerst naar links scrollen)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Top, dank je!
Ik weet niet of het op de iphone kan, maar op de ipod touch in ieder geval wel: druk twee keer snel achter elkaar op de home-knop. Schuif het balkje helemaal naar links. Hier zie je een knopje naast de knoppen voor muziek. Op dit knopje staat dacht ik een slotje en een gedraaide pijl. Als je deze indrukt draait het scherm niet meer. Voor ontgrendelen doe je vervolgens weer hetzelfde

Toegevoegd na 2 minuten:
Ooohw het is alleen een gedraaide pijl zie ik. Ik heb de nieuwe software nog niet, sorry. Rechtsboven bij de batterij staat wel het icoontje wat ik beschreef als je draaifunctie is vergrendeld
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, dit werkt. Dank je.