Mijn MEDION PC draait op WIN7. Na de upgrade vanuit VISTA valt de PC af en toe stil, dwz het wordt een bevroren beeld.

Toegevoegd na 6 dagen:
Alle drivers zijn up-to-date.Alleen een herstart werkt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Opnieuw installeren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan zijn dat uw Medion PC het niet aan kan of uw processor geen win 7 draait.
als ik u was zou ik gewoon vista blijven draaien, daar is toch niks mis mee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke medion computer bezit u? Kunt u de specificaties (processor, grafische kaart, etc) beschrijven? Alles wat ik nu kan zeggen is dat u Win 7 opnieuw kunt proberen te installeren. U kunt daarna zoeken naar drivers voor uw grafische kaart (U heeft waarschijnlijk een NVIDIA kaart, ik heb namelijk zelf ook een medion pc). Mocht alles niet lukken, blijf dan gewoon Vista gebruiken. Veel succes,

Proairface
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens een hardeschijf check. Heb laatst nog een met dezelfde symptomen in mijn handen gehad. Daar was de harde schijf van kapot. Waarschijnlijk is het een seagate harde schijf.