1 partitie met bestanden behouden bij schone installatie windows xp

Ik wil een schone installatie uitvoeren maar op mijn computer staan zoveel bestanden dat deze niet allemaal op een usb stickje passen. Nu staan de bestanden die ik wil behouden niet op de windows schijf maar op een andere partitie . Kan ik deze partitie laten staan en de Windows schijf verwijderen zonder mijn bestanden te verliezen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Als jouw computer een schijf C en een schijf D heeft, met C = windows en d:\ zijn je bestanden, dan kan je windows zo opnieuw installeren.

Let er wel op dat geinstalleerde software welke je op D geinstalleerd hebt, wel opnieuw geinstallerd moet worden: De verwijzingen binnen windows gaan bij herinstallatie verloren
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weet je zeker dat ook de inhoud van je eventuele postmap op D: staat? Ook in documents en settings taan vaak persoonlijke dingen omdat windows alles daar neer gooit.