windows op nieuw installeren

heb sinds kort windows opnieuw op mijn pc gezet ivm het vele vast lopen van pc, dit is gelukt maar nu staat de oude versie nog op de pc en de nieuwe versie ook.
moet de oude versie blijven staan op de pc of kan ik dit zonder problemen verwijderen zonder weer dat pc vastloopt komende tijd, heb windows verwijderd via sisteemherstel.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja dat is allemaal onnodige ballast..tenminste als U de map "Old Windows" bedoeld. Dit is bedoeld als een soort "service" mocht U nog iets willen terugzetten ..min of meer een back-up. Ik maak die map altijd leeg. Kan me herinneren,dat het ruim 12 GB scheelde .Het kan wel vrij lang duren voordat U die map leeg heeft.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Bedoel je met oude windows dat je moet kiezen tijdens het opstarten van je pc? Als je moet kiezen van OS tijdens opstarten dan heb je tijdens het nieuwe install het "oude" niet verwijderd... Vandaar dat die nog zichtbaar is.