Computer voert ongevraagd updates uit wanneer ik hem wil afsluiten..

.. ik heb een laptop, en voorheen als ik hem afsloot, ging hij in een soort van slaapstand, verbruikte geen energie en wanneer ik hem weer aanzette kreeg ik het beeld weer terug waar ik gebleven was met alle geopende programma's.

Sinds ongeveer 2 weken heb ik wanneer ik hem in de slaapstand wil zetten, zegt hij mij dat hij updates moet uitvoeren waarna hij zichzelf erna uitschakelt en ik de volgende keer dat ik mijn laptop aanzet 10 minuutjes moet wachten totdat hij is opgestart, best irritant..

maar weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat hij niet elke avond updates gaat uitvoeren? voorheen was dit namelijk niet zo, en heb niks verandert in de instellingen of iets dergelijks.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Even in je configuratiescherm naar updates gaan en daar kun je zelf aan of uitvinken hoe jij wil dat de updates uitgevoerd worden ;-)

Succes
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

updates zijn belangrijk voor je veiligheid
elke keer als je de updates niet afmaakt begint hij opnieuw zorgt er gewoon voor de updates helemaal kunnen worden uitgevoerd.
desnoods laat je je laptop nog effe flink zoeken naar updates daarna zal het beter gaan.
capthavoc