Hoe kan ik alles vinden in een map? (Windows 7)

Vroeger, op Windows XP, ging ik altijd naar zoeken, koos ik voor 'alle bestanden en mappen' en koos ik de folder waar in ik ALLE bestanden tevoor schijn wilde hebben.

Deze optie kan ik niet meer vinden.

Ik heb een grote map, onderverdeeld in allemaal mappen, en daarin allemaal bestanden.
Om nou elke map te openen vind ik teveel werk, dus is er niet een manier om alle bestanden uit alle folders die in de gekozen map zitten in één scherm te verschijnen? (zodat je alles in één keer kan kopieren bijvoorbeeld.

(dit heeft dus NIKS te maken met verborgen mappen)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Hiervoor is Total Commander geschikt,want U ziet dan zowel links als rechts de mappen,welke U wilt openen.

Deze link opent een voorbeeld:

http://www.ghisler.com/screenshots/en/10.html

Er staan trouwens meer screenshots van deze uitgebreide(re) uitvoering van Windows Explorer zoals we die allemaal kennen.

Groet:Zoekertje