kan hulp op afstand ook als de crossloop enzo niet kan downloaden door een virus.

mij vriendinnetje kan niet de programma's downloaden zoals crossloop en teamviewer.
hoe ga ik haar nu op afstand helpen. het virus laat haar ook niet bij de standaard help en ondersteuning hulp op afstand komen.

Toegevoegd na 19 uur:
ook opstarten via de veilige modus en teamviewer lukte niet.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je kan teamviewer wel installeren onder veilige modus in de meeste gevallen
succes

Toegevoegd na 39 seconden:
veilige modus met netwerk verbindingen he anders werkt het niet ;)
capthavoc
13 jaar geleden
Mocht teamviewer onder veilige modus (F8 drukken voordat windows start en dan kiezen voor veilige modus met netwerkondersteuning) niet werken, dan kan ze ook zelf scans uitvoeren.
aanraders: malwarebytes.com en superantispyware.com
na deze scans en het verwijderen van het virus is de kans groot dat je na een herstart wel teamviewer en dergelijke kan starten.

Wel kiezen voor een volledige scan.
Ze kan de twee programma's ook via een andere pc/laptop op een usb stickie zetten. Dan kan ze de besmette pc toch nog scannen als er toch problemen zijn met de internetverbinding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
capthavoc
13 jaar geleden
goeie aanvulling