Mijn laptop herkent de harde schijf niet bij installatie Windows XP

Ik hen Windows 7 op mijn laptop en wil XP op een 2e partitie installeren, alleen de harde schijf (en dus ook de 2e partitie wordt niet herkend. Heb wel een driver voor de harde schijf"op USB stick, alleen XP vraagt om een "diskette". Weet iemand een oplossing?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je zal van de fabrikant drivers moeten laden die ervoor zorgen dat je hdd wordt herkend. Typisch voor Xp.

Toegevoegd na 35 seconden:
Een usb diskette station is dan wel handig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Windows kan alleen op de hoofd partietie worden geinstalleerd. Wat je nodig hebt is een dualboot.
Chek de link how to. Is wel engels maar dat zal wel lukken. Of?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Partitie
ja ga naar de bios en zet cd op eerste prioriteit.

wil je 2 partities dan?

zo niet
gwn cd erin steken onder xp en alles gaat vanzelf

Toegevoegd na 1 minuut:
moet willen maak anders nog 1 aan en probeer opnieuw