bluetooth verbind niet

LG LW620 maar hy maakt geen Bluetooth verbinding.
als ik mijn BB aan haar telefoon wil koppelem, zegt hy gekoppeld maar niet verbonden.

ik heb via market allerlei Bluetooth dingen geinstaleerd, maar nog steeds doet hy niks.

weet iemand wat ik hier aan kan doen?

groetjes Gaby

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Wat je kunt proberen is het controleren of op beide apparaten de bluetooth wel aanstaat. Ook moet je jouwzelf toegang verlenen tot deze apparaten (bv password) toestaan. Hoop dat ik je weer een beetje op weg hebt geholpen.
Suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als U de app Bluetooth File Transfer gebruikt,wijst alles zich vanzelf. Dit blijft het makkelijkste programmaatje/app om "draadloos" verbindingen met andere toestellen op te zetten :

http://bluetooth-file-transfer.nl.softonic.com/mobiel

Groet:Zoekertje