Als ik mijn laptop in slaapstand zet gaat hij helemaal uit. Hoe kan dat? Heb Windows 7 Ultimate service pack 1

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

kijk eens onder energie beheer of die optie er wel is voor je laptop
capthavoc
13 jaar geleden
in configuratiescherm ga je naar Hardware en geluiden. Daar zie je Energie beheer en "Wijzigen wanneer de computer in slaapstand gaat". Als je dat aanklikt kunt de zien wat er ingesteld staat. Bij mij heb ik 'NOOIT' in slaapstand zetten want als ik de klep dicht doe, gaat de computer automatisch stand-by staan. 's Avonds sluit ik af, meestal ga ik dan nog even naar GV om nog een paar vragen te beantwoorden.