Ja wat nu ? Wat mij het beste lijkt in deze situatie is : Start op en druk op f8 ,Del of F10 zodat U in de Bios komt van de computer,om dé belangrijkste chip te bereiken waar van ELKE PC de gegevens in staan van de meest essentiële info over de hardware. Mocht U in eerste instantie niet in de BIOS komen ,blijf dan geduldig en druk eventueel meermalen vlak achter elkaar op een van de toetsjes - DEL of F10 ,F8- vaak te vinden in de gebruikershandleiding.
Daar kunt aangeven dat U gebruik wilt maken van de "fabrieksinstellingen"(Back to basic) . Ik ga er van uit,dat de computer nog in de originele staat verkeert. Met andere woorden,dat U bijvoorbeeld dezelfde videokaart plus 't zelfde toetsenbord als in "nieuwstaat" nog heeft. Vrijwel zeker,dat U dan geen last meer zou hoeven te hebben van een flets beeldscherm. Mocht dit niet baten ,dan :

Start>> Uitvoeren>> CMD ( nu komt U in de Dosbox ,meestal zwart) hierin typt U
scf/scannow
De kans bestaat,dat Windows U verzoekt de originele Installatie Cd in het station te plaatsen.
Nu kan Windows de beschadigde bestanden vervangen en/of repareren.

Succes en groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je naar configuratiescherm gaat en bij hardware en geluid -> Energiebeheer, daar kan je de helderheid van je scherm aanpassen.